Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סעיד מולאי - איגוד הג'ודו הבינ"ל השעה את איראן עקב סירובה להתמודד מול ישראל | דבר העובדים בארץ ישראל

סעיד מולאי - איגוד הג'ודו הבינ"ל השעה את איראן עקב סירובה להתמודד מול ישראל | דבר העובדים בארץ ישראל. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, ברח לגרמניה, לאחר שלטענתו הופעל עליו לחץ מצד יושב ראש הוועד האולימפי במדינה וסגנו להפסיד בכוונה, כדי שלא יתמודד נגד מוקי, שזכה באליפות העולם. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. הדרמה סביב סעיד מולאי לא פוסקת. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.

יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. زيارة اقسام تكوينات الباكالوريوس بشراكة مع جامعة اخن بالمانيا، رفقة السيد مدير المدرسة الوطنية العليا للفنون والمهن الاستاذ يوسف العمراوي والسيد. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

N12 - מרגש: סעיד מולאי על הפודיום בגראנד סלאם ת"א
N12 - מרגש: סעיד מולאי על הפודיום בגראנד סלאם ת"א from img.mako.co.il
ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, שמייצג כיום את מונגוליה, נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת תחרות הגראנד סלאם שתתקיים בסוף השבוע בתל אביב. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד.

יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב.

מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי.

הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן"
הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה.

הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה.

زيارة اقسام تكوينات الباكالوريوس بشراكة مع جامعة اخن بالمانيا، رفقة السيد مدير المدرسة الوطنية العليا للفنون والمهن الاستاذ يوسف العمراوي والسيد. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, ברח לגרמניה, לאחר שלטענתו הופעל עליו לחץ מצד יושב ראש הוועד האולימפי במדינה וסגנו להפסיד בכוונה, כדי שלא יתמודד נגד מוקי, שזכה באליפות העולם. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, שמייצג כיום את מונגוליה, נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת תחרות הגראנד סלאם שתתקיים בסוף השבוע בתל אביב. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547;

במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. הדרמה סביב סעיד מולאי לא פוסקת. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית.

איגוד הג'ודו הבינ"ל השעה את איראן עקב סירובה להתמודד מול ישראל | דבר העובדים בארץ ישראל
איגוד הג'ודו הבינ"ל השעה את איראן עקב סירובה להתמודד מול ישראל | דבר העובדים בארץ ישראל from www.davar1.co.il
במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות.

מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר.

Post a Comment for "סעיד מולאי - איגוד הג'ודו הבינ"ל השעה את איראן עקב סירובה להתמודד מול ישראל | דבר העובדים בארץ ישראל"